Hej! Hoppas ingen missat att vi har årsstämma torsdagen den 28: maj klockan 19:00 i Larsbergs föreningslokal. Hoppas så många som möjligt kan komma! Mvh, Styrelsen
Hej! Hoppas ingen missat att vi har årsstämma torsdagen den 28: maj klockan 19:00 i Larsbergs föreningslokal. Hoppas så många som möjligt kan komma! Mvh, Styrelsen